بررسی عوامل محیطی مؤثر بر توسعة کارآفرینی از دیدگاه کارآفرینان کشور

محمد تقی انصاری؛ عباس سلمانی زاده

دوره 1، شماره 1 بهار و تابستان 1388 ، خرداد 1388، ، صفحه 89-112

https://doi.org/10.22067/pmt.v1i1.2258

چکیده
  کسب و کارهای کوچک از نظر ایجاد شغل، توسعة نوآوری و بهره برداری از فرصت‌های جدید، نقش مهمّی در موفّقیت اقتصاد یک کشور دارند. از این رو گرایش به کارآفرینی در سراسر دنیا گسترش یافته است. توسعة کارآفرینی با ترویج فرهنگ کارآفرینی و ارتقاء سطح فعّالیت‌های کارآفرینانه محقّق می‌شود. با وجود فعّالیت‌های مراکز کارآفرینی دانشگاه‌ها و برنامه‌های ...  بیشتر